Salam Perkenalan

Selamat datang kepada pengunjung. Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada anda kerana sudi meluangkan masa untuk menjenggok blog saya yang masih dalam proses kemaskini.


PROMOSI HEBAT

DAPATKAN HARGA ISTIMEWA DENGAN DISKAUN HARGA YANG MENAKJUBKAN. SILA EMAIL ATAU TELEFON UNTUK MAKLUMAT LANJUT. HARGA MASIH BOLEH DIRUNDING.

BANDINGKAN HARGA KAMI DENGAN HARGA PASARAN


Kenapa jual murah???
kami tidak perlu menyewa kedai dan membayar pekerja. Barangan adalah terus dari kilang

Macamana dengan kualiti kain??

Jangan risau, kualiti kain adalah dijamin sama seperti produk berjenama lain. Bagi menjamin warna kain tidak luntur, pastikan pakaian tersebut tidak dijemur terus kepada terik matahari.
MaCAMANA Nak buat tempahan?Sebelum tempahan dibuat, sila telefon atau email terlebih dahulu. Kami akan reserve untuk anda sehingga bayaran telah dibuat. Batik akan dipos seberapa segera dengan menggunakan pos laju. Macamana pula harga sekiranya beli secara borong?Kami amat mengalu-alukan kepada sesiapa yang ingin menjadi pengedar dan membeli secara borong iaitu minima 12 pasang. Anda akan diberikan harga pemborong dengan jaminan dapat menukar semula kain tersebut sekiranya corak yang dibeli tidak dapat dijual. Kami akan menukar corak dan design baru sesuai dengan harga asal

0 comments:

Post a Comment